onsdag 16 februari 2011

köra bil


jaha så har en onsdag snart gått, veckorna går ju hur fort som helst och snart äre måndag och då fyller jag 18! wiiiie! :D längtar! annars då? jo red för Hesse på holmen hade conny och han typ bara sprang och jag satt som en gummiboll på han haha duktigt! hade också körlektion idag.. och de går ju som de går... jag tror jag skulle köra bättre om jag fick bara köra själv än att körskoleläraren sitter där å '' kolla här, övergångsställe!!'' '' växla ner, växla upp'' ''vad körde du just förbi'' ''vad betyder skylten '' '' var de där en bra sväng???'' och som vanligt kanske de inte var en bra sväng men jag försöker juuuue :)) visst de är jätte bra att dom säger men fan jag stressar upp mig så lätt! ;s nåja körkortet kommer när de kommer man får ju som sagt se. Nu ska jag fixa lite keeeek sen plugga all night long........

Inga kommentarer: