måndag 27 oktober 2008

: )

Hey : )

idag vaknade man av att lilla Ida började smsa med en hehe ;D Såklart undrade hon när jag skulle till stallet, men de skulle bli lite senare. Så jag steg upp och gjorde en macka som inte var god usch och började klä på mig och ta moppen och brumma till stallet. Kallt med moppe men har ju ingen skjuts så. Var ensam ett tag fast sen kom Sanna och Ida, gayox var med oxå den lilla busen : ) Vi tänkte rida dressyr och så for vi till fotbollsplan men Kanel ville inte jobba hon ville springa! Men det fick hon inte och hon protesterade med bocksprång. Hon förstod sen att de inte hjälpte så hon började jobba på ganska bra. I galoppen så var det riktigt roligt.
Sedan satt jag och Ida i köket och chillade hittade en Billy pizza som cina hade lämnat, tänkte dela på den men efter att ha värmt den så såg den inte så trevlig ut haha så Gayox käkade upp den huvva dreggel hund (a) Sen körde man hem i de kalla mörkret hujja hade typ ingen känsel i mina fingrar när jag hade kommit hem. Så hoppade in i en varm dusch och nu sitter jag här och ser på Andra avenyn^^ ha de bra!

kramis!

Inga kommentarer: