söndag 26 oktober 2008

härlig söndag







hallå : )


idag följde jag med Elvira när de skulle hämta hem Elma och det kan man inte säga nej till!
Så kul att se lilla Elma igen haha vilka minnen :) såklart så sa Elvira att jag skulle fota men Elma sprang ju in i transporten så de blev inga bilder när vi lastade henne fast när vi var hemma så var jag berädd haha. fin fina bilder på posarn ;d

Sen så åkte jag till kanel och Elin följde med :) kulkul! kanel bullen var riktigt duktig idag mkt snällare mot mig haha = ) sen så snackade jag lite med Camilla när hon kom och skulle ha kvällen lite om cina dåe höhö stackars polly :/ saknar henne så mkt.. att cina bara inte fattar! ajja det finns inte så mycket att göra nue.. men på söndag ska jag kanske rida med Elina så ska höra med cina om jag kan ta henne då, så jag kan se hur hon mår. Nu ikväll blir de mys med Elin : ) baka ska vi göra hehe och kanske se nån film eller så blir det datan som vanligt ;) Trevligt,trevligt


ha de gött!


pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

kan de vara chokladbollar?! :O XD