fredag 31 oktober 2008

Torsdag / Fredag

Hejsan !

De blir att jag får skriva vad som hände igår nu istället hann inte igår :)
Men iaf jag var hos kanel igår och fixade, sen så kom Johanna till oss och sen så skulle jag Anna,Elin och Alice Sova i bagarstugan så Anna cyklade till mig!:O Hon är galen men sööt^^ hehe så tog vi cyklen till Porsön, till konsum haha och det var nog verkligen en syn för alla när vi kom in där! Jag höll i ett fårskinn som jag hade suttit på och med reflexvästar hade vi haha men vi hade kul jag garvade som fan! vet inte varför men det var så jävla kul. Så köpte vi Godis, ostbååågar och Lääsk. Sen var det bara att cykla tillbaka hem till mig och Elin och Alice undrade vars vi var men vi tog det i våran takt men cykeln var lite trög. åkte hem till mig och hämtade madrass och allt annat. Vi hade bestämt att gå bus eller godis haha jag vet lite tidigt det är ju idag men Vi tänkte bara för skojjs skull! Men vi tjänade till oss 4 klubbor faktist de ni! ;D Vi såg nog inte kloka ut, Anna sminkade jag riktigt fint!
Sen myste vi och pratade :) Riktigt trevlig kväll med brudarna. Nu har jag nyss kommit hem och jag vet inte vad dom händer idag. Jag får helt enkelt vänta och se.
bara två dagar kvar av lovet huvva vill inte till skolan igen, okej jag ska inte vara en glädje dödare ; ) Njut av de dagarna som är kvar!

Puss på er alla!

Inga kommentarer: