onsdag 29 oktober 2008

Underbart!



Det jag köpte idag pallar inte skriva hehe laat! :D

Var på stan idag oxå med Ida och mami var med hehe hon följer när jag ska ha riktigt mkt och det blev ganska mkt oxå =) Har klippt mig, kanske ingen skillnad men men skönt att få bort lite av det nötta. var på stan från halv 1 till halv 6 kom jag hem (a) Juste när jag köpte en halsduk så glömde tjejen i kassa att ta bort alarmet på den haha så när gick ut så pep det men jag tänkte bara att det inte var jag så sen när jag skulle sätta på den så var alarmet kvar haha xD så jag gick tillbaka och tog bort det tur att vi inte gick in i nån affär hehe :) ida köpte saker åt gayox, då är det nån som kommer att vara glad. Sen när mamma for hem så gick vi och solade :) Chill chill och så missade vi bussen så dom fick komma och hämta oss ajja lite tjorvigt men en super trevlig dag med lilla Ida<3

Nu ska jag snart börja byta om och åkta till balans har lektion. Sen kanske jag drar till Elvira och umgås med henne, Maria och Elin :) MYYS,

Inga kommentarer: