tisdag 9 juni 2009

2 dagar kvar =)

jaha det var prick en vecka sedan jag skrev hära.. ja det verkar inte riktigt gå så bra för mig. Men glömmer ju bara att skriva eller ska jag kalla de '' blogg tårka'' ? Nånting sådan i alla fall.
Vi var med klassen till våran mentor yvonne idag haha man kände sig som ett litet barn igen när man hälsa på kossorna (a) såå sööta = ) fast dem har verkligen en äcklig tunga de måste jag verkligen säga men annars så himla sweeetaa.

Jag känner mig inte nå depp jag som alltid brukar må men nej ja är inte EMO! haha nej gud nej ;) jag har enormt dåligt självförtroende och ibland kan de gå lite utför och jag blir less på mig själv men nu rullar livet på som fan och jag trivs med allt haha medans jag längtar till KRETA! dem har lova 40 + ffs! woossh hothot!

sen ser mina betyg bra ut för att vara jag hehe har faktist 3 MVG nu vad jag vet i alla fall! good jobb Linnéa =) Stadsöskolan ja som sedan kommer typ vara ett minne blott när jag flyttar till Kalix och röjer upp stället där haha. vad jag slamsaR? nu ska jag se film innan jag far till stallet med söt Nicole.

PUSS PÅ ER ALLA!

Inga kommentarer: