fredag 12 juni 2009

Sommarlov !


Kommer att Sakna!

Äntligen nu har jag sommarlov! helt underbart! tråkigt var det att lämna klassen och jag grät en liten skvätt (a) Men vi måste ha fan klassträff när vi är äldre haha xD Men de känns jätte konstigt att aldrig komma tillbaka dit men ja man måste helt enkelt vänja sig.

Jag är jätte nöjd med mina betyg har höjt mig med 50 poäng under den här terminen så nu blir de nog holmen till hösten. sen fick jag minsan en överraskning jag fick det stora stipendiet i skolan som bara en tjej och en kille får av alla nior. Snacka om att jag blev förvånad haha : ) Fick ett diplom och 250 i kontant och 200 kr i presentkort på akademibokhandeln så nu ska jag dit och köpa mig en bra bok! Så nu är de bara att packa färdigt imorrn innan vi åker på söndag nä orkar inte skriva men ha en skööön kväll! ;) ska mysa och se patrik 1,5 haha härlig film :D

puss

Inga kommentarer: