torsdag 11 juni 2009

Sommarlovet närmar sig!

sommar,sommar, sommar! Nu är det inte länge kvar imorrn får man sommarlov och faktist de känns inte som att det är imorgon!? hallå äru knäpp Linnea? haha nää men det ska bli riktigt roligt! och speciellt när man har en resa att se framemot. Nu så har jag fixat att jag sommarjobbar andra perioden men kommer faktist sommarjobba i bensbyn kommer typ inte känna någon om inte sofie får byta hoppas! Men det känns skönt sedan drar man till älskade GÖTEBORG! till mina kusiner, härligt,härligt.

Igår var jag och köpte en klänning till skolavslutningen en blå som är vit prickig de blir nog susen och med ett vitt bälte till mjaoou ;d Jag ska faktist sjunga på avslutningen men inte själv de hade jag aldrig palla haha men vi ska sjunga den blomstertid nu kommer och Om med Niclas strömstedt? Tror att han heter så ;) Nåja sen när jag får mina betyg de blir spännande! vill bara se dem nu nu nu!

Nåja nu ska jag lära in mig den andra versen i den blomstertid så pusstjao!

Inga kommentarer: