måndag 22 juni 2009

hemma från underbara kreta!

Nu är jag hemma och hade gärna stannat kvar för såklart blev jag knappt brun även fast jag pressade och pressade! nåja alla kan inte bli bruna nån måste ju vara vit. Men hoppas jag tog med det varma vädret därifrån hit till sverige kom och det var 14 + hallå vad är de för sommar värme ? Nåja sommarlovet har ju bara börja ;d

Men de var varmt och underbart på Kreta, vill verkligen åka tillbaka!:D men jag tror min blogg kommer att ta sommarlov nu hahaha jag har ändå aldrig något vettigt att skriva så de blir nog en paus ett tag men gå in på min pix istället

http://www.pixbox.se/usr_show_id78236_page0_order1.html

Nu när ni vet att jag är hemma kan vell ni höra av er om ni vill hitta på nå för just nu har jag de så tråkigt har ingenting att göra !:O någon som vill följa på stan nån dag? Let me know!

Puss!

Inga kommentarer: