måndag 11 maj 2009

bara plugg

Nu så är måndag snart slut och jobbiga tisdag är påväg.. ganska så bra dag på skolan haha jag och Sofie rockade lite på NO:n och så visade jag även en del av in dolda talang * host* :) Men de var kul föresten idag så har det haglat :O och inte så lite heller haha jag trodde att taket i uterummet skulle gå sönder haha jaa vädret kan verkligen vara underligt men har hört att det blir en varm sommar men man vet aldrig fast man får hoppas!! SOL,SOL!

Sen for man till storheden med mammsen köpte mig en hårborste haha min blev kvar i Paris så har bara använt en kam (a) Det är typist mig jag visste att jag säkert skulle glömma nått där borta fast det brukar oftast vara tandborsten men den kom med hem ;) Nåja nu ska jag chilla resten av kvällen men kollar nog igenom våra 44 glosor som vi har till franskan haha jag har egentligen inte tid att skriva men skit samma ;)

PUSS

Inga kommentarer: