söndag 31 maj 2009

Sommar sommar

det har varit underbart väder idag och igår också för den delen! varmt som bara den och jag brände mig också kanske inte så stor nyhet bränner mig hela tiden då jag är ute i stark sol. men men.. jag har faktist fått lite bruna ben men kan kanske bero på min lotion med lite brun utan sol i den är faktist riktigt bra! Igår var Johanna här och det var full rulle som alltid vi tog ut min kära lilla kanin Nina och så klippte jag hennes klor som jag inte gjort på jätte länge..dumma Linnea men nu är det gjort i alla fall. Hon fick skutta löst på gården för hon är ju gammal faktist 9 år och orkar inte lika mycket så det är lätt att fånga in henne till och med Johanna kan ta henne helt själv.


Sweet !

Nina min lilla skrutt kommer vara så tomt när hon försvinner.. jag har inge intresse för henne längre men hon finns nu alltid där och hon betyder <3>hugs and kisses.

Inga kommentarer: