söndag 17 maj 2009

IKEA and sunshine

Steg upp klockan 8 idag. Vi skulle åka till IKEA :) vid 9 kom brorsans familjen men han följde inte utan bara Maria och Johanna. Gick mest omkring på IKEA och kikade fast köpte lite små saker som en ny kudde en taklampa och ett rosa ljus (a) haha. Gick på skokanonen också där tänkte jag köpa ett par skor som jag verkligen har velat ha jätte länge men dem fanns inte i min storlek så får vell åka in till stan här i Lule och se om jag hittar dem. Men köpte faktist ett par turkosa ballerina och ett par skor till balen med en liten klack i alla fall.




Åkte också till någon fors där vi fikade och myste. Härligt väder de har varit!:D köpte glass innan vi for hem och Johanna somnade innan hon han äta upp klart glassen haha hon är allt sweeet ;* Nu ska jag plugga och se klart LA ink!




pussss sweeethearts!

Inga kommentarer: