tisdag 12 maj 2009

på hästryggen

vilken jobbig dag det har varit i skolan idag usch jag mådde så dåligt dem sista timmarna så somnade så skönt hemma i soffan kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt jag for till stallet för att lämna pengar för Dayz hö i April och fick då veta att jag skulle hoppa Duggan haha trodde de var ett skämt men icke.

Red på balans och nog gick de hyffsat kanske inte red henne jätte bra men det var andra gången. Förstår inte varför de vill ha mig på Duggan? ofta jag är bra! Finns bättre menmen. Ska hoppas henne för a-k på fredag i alla fall så får vi se hur de går. Skönt att rida igen! Har saknat det såå mycket! Aja nu ska jag se på scrubs.


PUSS

2 kommentarer:

nicolew sa...

Ni två är som plåstret på såret. <3 :')

alice sa...

ååh, då måste jag träffa dig och titta när du ska hoppa :D