onsdag 6 maj 2009

Tillbaka till blogspot.

Ja jag prövade blogg.se när jag stängde denna men de passade verkligen inte för mig. Har faktist saknat den här bloggen :) Men men i alla fall så har jag varit hemma hela dagen sköönt, tänkte sova länge men jag ville inte sova bort hela dagen så mamma väckte mig innan hon for till jobbet och klockan var vell 8 men jag somnade om till tjugo i tio haha!

Vi hade operation dagsverket och vi skulle tjäna 50 spänn till något land som behöver dem dvs SVERIGE! haha nä skojja bara typ nå afrikanskt land.. Jag städade toan mitt rum och vardagsrummet men damsugade mest.

Annars har de regnat, uppehåll, regnat och uppehåll men när jag skulle till stallet ja då minsann regnade de ordentligt! typiskt. Men allert som jag är så for jag ut i regnet och blöt blev man men äsch då man torkar jue ;)

Nu har jag nyss duschat och fryst mina äckel vårtor:O haha trevligt att snacka om dem men de försvinner ju aldrig nä nu ska jag plåga dem så får vi se hur de ser ut om några veckor!

PUSS å KRAM

1 kommentar:

nicolew sa...

GAAH! Vad glad jag blev då du tog tillbaka din blogspot. Den var bäst (A) Puss gulliisss <3