torsdag 28 maj 2009

Skolan är skit!

Satans jävla skit skolan jag blir så lesss och jag har bara en massa kvar att göra om min so lärare drar till krakow med elevrådet och jag som behöver hans hjälp de är ju perfekt!.. Jag vill bara bli klar nu men nä för jag sattsar på MVG och nej lilla Linnea du kommer inte få mvg.. usch allt känns som emot mig just nu som att jag sitter i en stor jävla djup grov och svär åt mig själv och kommer såklart inte upp från den där förbannade gropen. Gud vad jag slamsar men så känns de! Jag vill ha sommarlov som säkert varenda unge i Sverige också vill ha men de är 2 hela veckor kvar och jag pallar inte.. sen så förändras allt och jag och några av mina kompisar bara glider ifrån varandra och hur kul är de? ingenting är som de var och de var så jäkla bra.. nu är de skit. Nej ska inte skriva en massa tragiska saker i mitt tragiska liv men så känner jag nu och det var allt för mig tack å hej!

1 kommentar:

Nicole sa...

Men vi ska umgås jätte mycket på lovet! Fara och bada med hästarna och bara vara vi :) <3 Miss You!