söndag 10 maj 2009

Lata söndag

Nu är det söndag som brukar vara en riktit lat dag för mig. Men jag tror inte det utan det blir nog plugg och sedan full rulle när Johanna kommer hit. Har sovit ut idag till fem över tolv det var sköönt. Men tyvärr har jag inte fått så mycket sömn igår började jag tänka på mitt lilla val som jag har det är så att jag måste välja mellan två saker jag säger inte riktigt vad de handlar om men jag hatar verkligen hatar att välja. Har ni någonsin varit med om ett svårt val? Det är det värsta jag vet. Varför kan det bara inte vara lätt? Det är vell jag som gör allt svårare än vad det är.. Men men jag hoppas sen att mitt val var de rätta för jag vill verkligen inte ångra mig.. :/

Nåja Livet är inte lätt! Nu måste jag pluggaaa.. blääbläää, ha de gött!

kjaam :'')

Inga kommentarer: