lördag 21 februari 2009

16 år


Nu är jag 16 år! Härligt är de ;) Fick en system kamera!!:D Den som jag önska mig en Canon EOS 1000d. Sen fick jag ett present kort med 400kr på H&M av Erik,Maria och Johanna. Sen fick jag lite pengar. Men kameran var fan bäst haha har fotat hela dagen :)

Har även varit i stallet och färgat håret, blont ;) Så nu är jag ny ''färgad'' haha. Det blir vell en lugn kväll för mig,. Emma kanske kommer förbi, då blir de mys och johanna är fortfarande kvar så vi ser på film. Så värsta fest blev de då inte men vafan, Jag är ändå en glad 16 åring hihi :) Men nu ska jag forsätta se filmen,. ha en fortsatt trevlig kväll! De ska jag ha ;D

PUSS Å KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS LINNEA<3<3<33 älskar dej! <3 va skönt att du äntligen fått kameran:D du förkänar den<33 pusssss