lördag 7 februari 2009

Fullt upp

Idag känns det som att jag har hunnit med mycket. Johanna väkte mig 3 gånger, tog ett tag innan jag orkade gå upp. Vi for senare till Leos lekland, där jag hade det fullt upp. Johanna sprang hit och dit och vi åkte och klättade i flera timmar. Helt slut sjönk jag ner i soffan hemma och såg tv innan jag for till stallet. Josse skrev och undrade om vi skulle gå på bio så det blev en snabbis till stallet och bion började 18.15 och jag kom hem 17.50. Men jag hann! haha jag hann hoppa in i duschen i typ 2 sek och hann klä på mig och käka.

Vi såg bride wars eller ''bröllopsduellen'' som den heter på svenska. Den var ganska bra om man gillar sånt. vissa saker var vell lite väl men annars så den gick att se. De är jag och josse om några år haha. Nu ska jag se film och käka glass!

KRAM

Inga kommentarer: