måndag 9 februari 2009

Måndag

Ännu en måndag som gått och jag känner att jag aldrig hinner med nånting nu för tiden aja livet är hårt. Fick tillbaka vårat NO prov och jag fick bara G.. fan också! känns som att jag blir sämre och sämre.. åå så less! Ligger dessutom efter i matten.. yippi vars kommer allt ifrån!? gud vill ha lov! :) Hade min ''älsklings'' tröja hihi den rosa adidas tröjan lööwe it!

såg lite film när jag kom hem och sen var de bara att dra till stallet red ut med Nicole och vi slamsade på som fan haha shit undra vad malin egentligen trodde om oss? =) härligt var de! fick rida corona senare, fin häst! Nåja nu ska jag plugga och se klart filmen sen sovA! Ska bara skriva till Nicole att jag finns alltid här för dig gumman! <3

jag är fan ingenting utan mina vänner! ;)

pussen!

1 kommentar:

nicolew sa...

Åhh, jag finns för dig med! Love you girl <3