torsdag 5 februari 2009

bara plugg

Ja nu är jag jätte trött men måste plugga så de blir att vara uppe ett tag till.. känns som att jag pluggar varje kväll. Jag har inte tid för nå annat! Vad jag gör jag nu för tiden? ja stall och plugg.. idag var det en sån här dag att jag bara önska att jag var ledig från ALLT!



Jag är helt slut i huvudet sen nationella som vi hade i morse. Hade i Svenska och jag skrev en novell som säker sög.. fast man vet ju aldrig men de blir nog bara G..bara hon inte sänker mig jag som har MVG i svenska. Satt i 3 tim och försökte hitta på en bra novell och tillslut blev de en på 5 sidor. Sedan gjorde vi inte så mycket mer än att ha rast se film och slöjd.



Vädret sög verkligen idag..storm.. inte kul.. åkte till stallet men ville då inte rida så dayz fick stå.. lite tjorv blev det i stallet men de orkar jag inte skriva om :S

nå ja kram

Inga kommentarer: