onsdag 4 februari 2009

Snöstorm!?

hallå! hann inte skriva igår var tvungen att plugga.. hade NO prov idag och det gick inte så bra.. där rök mitt VG. Men man kan ju alltid hoppas! igår fick vi veta att vi ska åka till paris med min franska klass! Fyfan vad kul! Jag blir så glad bara jag tänker på det! haha efter allt vårt slit med en massa saker som man ska sälja så kommer vi att komma iväg! Fast vi ska sälja lite saker till innan då 24 April då far vi och är borta 4 dagar! Längtar!

fick klass tröjorna idag också ;) Dom blev faktist ganska snygga fast alla har typ ba '' vad är de där?'' på vårat tryck där fram haha men de är faktist en flodhäst och en hund som ligger på och så står det slutkörda. haha, juste de har börja snöa nu också.. kul med mer snö eftersom vi har ganska lite nu, vi brukar ha mer. Men tydligen ska de blir snöstrom ajdå.. de önskade man inte precis.. blåser vell bort haha nä de hoppas jag inte.

Men jag har fortfarande HK att göra så nu måste jag skriva lite och sen sova ska upp tidigt imorrn.. hujja.. ingen vila här inte! ;)

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

åh gu va kuul!!!! <3 :D :D ring mig varje dag för jag kommer inte klara av tanken att du är SÅ långt borta:( booo <3