onsdag 11 februari 2009

Ett bra år!

igår orkade jag inte skriva så de får bli nu i stället. För det första har jag börja hitta lite fler knappar på dayz så nu har hon börja söka sig neråt i traven, Känns bra! På lördag kommer en tjej som ska sköta dayz. Jag måste ha nån dag ledigt eftersom jag har så mycket i skolan nu åå huvudet sprängs.. önska att jag kunde ha henne själv menmen.

Idag hade vi volleyboll turnering,. ja vi förlorade två och vann en men vi var bara 4 st och 9 orna fick inte enns ha en ända studs med bollen så de var ganska svårt..

jag känner mig ändå så glad just nu! Det känns som att 2009 kommer att bli ett bra år, för det första ska jag till Paris som ni nog vet!;) och sen ska jag till kreta i sommar. Så härligt!! Juste jag fyller år snart också, 21 februari lägg det på minnet =) men sen vet jag inte vad som kommer hända.. jag kommer ju ha dayz,. sen vet jag inte vilket gymnasium jag ska gå ännu men de får jag se. Men ha de bra!

Inga kommentarer: