fredag 20 februari 2009

Nu närmar det sig! :)

idag var jag också hemma för jag kände mig fortfarande lite hängig. Sov till 12, jätte skönt och sen såg jag en film innan jag for till stallet. Jag och Nicole for och plumsade i djupsnö. riktigt härligt! dayz tyckte det var super kul och hon var svettig och nöjd när vi kom tillbaka haha. Känner att jag inte riktigt orkar lägga ner så mycket tid på bloggen men skriver i alla fall varje dag så finns det nått att läsa!

Men alldeles snart fyller jag år! :D imorgon blir jag 16!! yeaah känns kul. Har önskat mig en system kamera fast man vet ju aldrig om jag kommer få nån men jag hoppas, HOPPAS. Sitter nu och ser på lets dance mina favoriter är Laila och Morgan!:) hörs imorgon! kom ihåg att gratta mig,. dahh!

PUSS

1 kommentar:

nicolew sa...

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS BABE!!!! SWEET SIXTEEN!! <<333