fredag 6 februari 2009

äntligen

Hade inte så mycket i skolan idag.. på franskan fick vi veta lite om resan..så jäkla kul de ska bli! fast de är ju typ 2 månader kvar så haha. Åkte på stan med Mamma, Maria och Johanna, köpte äntligen en adidas tröja, en rosa (a) Har letat efter en snygg adidas.. har bara hittat tröjor med så fula färger men så hittade jag en rosa, de är helt enkelt min färg förutom blå. Köpte också ett linne, en Bh och hårfärg å spray. Vi gick och fikade på börje olsson, åt en semla, mumma! prövade med Vanilj kräm de var inte så dumt.


Stallet blev senare i dag men först hade jag ingen lust alls att rida de är ju typ - 20 grader ute :o men sen så for jag och Nicole en sväng. Jag missade Let´s dance.. undra hur de gick? ska nog se på tv4 deras nya '' replay ''

Ha de bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

hårfärg? vad ska du färga? :D