måndag 9 mars 2009

Happy!

Hey! Idag så var de då skola igen. Trevligt att Sofie var tillbaka, hon har varit i Thailand i 2 veckor! lyllo henne, så hon var då riktigt brun man kändes sig nästan som en albino när man var nära henne haha. Vad det alltid ska vara mycket i skolan men de såklart just nu går jag ju sista terminen och då får man väll förbereda sig på det..
_____________________________________________________
Sen så ska jag säga att jag ska bli faster igen!!:D jipppii i oktober kommer det lilla knytet haha Johanna kommer att vara så stolt.. nåå lill gumman ska bli stor syrra och jag börjar fan känna mig gammal haha! En bra nyhet! : )
_____________________________________________________

På franskan så har man sin längtan till 24 April då vi ska till Paris jag kan fan inte fatta att vi ska dit! Helt underbart! ajja de är ju en månad kvar typ hehhe. Nåja börjar känna mig lite trött faktist.. så ha de bra swt dreams!!

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!! :D