onsdag 4 mars 2009

Sakke, Snygg,snygg,snygg!

Halllåååj! Nu har jag sett i taket lyser stjärnorna. Den var bra! grät som fan (a) hihi
Ni vet lilla Tzatziki alltså Samuel Haus som nu har växt upp och blivit så stor och schnyggg!:D:D hahaha men jag rekomenderar filmen i alla fall men kanske inte eran smak men de var min. Jose-fiin kom till mej sen efter tha movie så sminka vi oss och fotade en massa svammel bilder vi kan då alltid ha roligt! ;D japp, japp!


var en riktigt fotar dag idag. Först pållar sedan jag och josse haha och de blev många! Och nu sitter jag här proppmätt pigg och heeeelt crazyyy men lilla jossä for hem nyss..tråk. Men ska dra in en runda på staden imorrn, chill värre asså. men bilder kommer imorrn nu ska jag se film!


pusstjoo!

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa jag ska vara me deej<33 :D ring mig (hem) så säger vinån dag^^