torsdag 5 mars 2009

Staden.

Imorse så hade jag världens mens värk! Har haft de hela dagen kände för att inte göra nånting idag men jag tog en alvedon och for in till stan med jossan. Vi har varit och solat, solarium. man vill ju inte vara lik blek men jag har bränt mig på ryggen så nu är jag insmord i aloe vera salva xD Men färg har jag då fått!

Som vanligt när vi två går på stan så går vi till blå gåsen jag provade en hallon smootie har annars bara smakar blåbär och den är yummiii! rikigt trevligt har de varit. Såg en dålig film när jag kom hem och somnade, jag älskar verkligen att sova! Finns inge bättre så jäkla skönt. Kan bara inte tänka mig att de är bara helgen kvar tills skolan börjar buhu! Längre lov tack!

Hästen fick vila mens värken tog över så åkte dit en snabbis. Men ska lägga ut bilder på pix och bloggen.

seee yaa!

Inga kommentarer: