lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen

hallå alla fans!
Igår blev det inge skrivande men jag orkade inte, jag glömmer ibland bort att blogga haha men men nåja idag har jag varit i stallet och jag har blivit riktigt nöjd med dayz :) Vi har ändå kommit långt tillsammans och snart är den tiden över.. nästa helg kommer en tjej som ska provrida henne så vi får se hur det går.

Ikväll har det inte hänt mycket jag har haft kväll i stallet så har annars bara sett Melodifestivalen och nu har malena vunnit. Ja opera kanske går hem i ryssland vad vet jag ;) Stackars Molly som bara fick 2 poäng men så äre! nu ska jag chilla resten av kvällen och kanske läsa '' om jag kunde drömma'' jag vet fy skäms! på mig som bara har kommit till andra boken men jag har inte tid att läsa haha men dem är jävligt bra!:D

Pusss

Inga kommentarer: