tisdag 3 mars 2009

Hemma!

Nu är jag hemma. Jag är så trött och irriterad.. har suttit så dåligt i bilen i 4 tim.. så jag blev ganska less. Det har väll varit bra men första dagen så välte min mormor med skotern och hon fick en spricka i armen så vi for inte ut och åkte skoter så mkt. Blev mest att vara ute jag och Johanna har åkt pulka. Men de har varit skönt i alla fall slippa allt här hemma och bara chilla ;) haha. Sätter in några bilder senare.

Juste! Dayz som jag nu har på foder söker en ny fodervärd. jag har tyvärr inte tid och inte ägaren heller. Så är någon intresserad så hör av er! ni kan maila till linnnea_93@hotmail.com.

Sen ska jag också berätta att jag har fått kallelse till Holmen så jag ska åka och rida de där ridprovet om 2 veckor :) Jippi! Önska mig lycka till!

Nu ska jag plugga lite har 2 uppsatser att skriva och tidningsartikel jag blir fan arg på mig själv när jag latar mig så mycket att jag får plugga gärnet sen men men. Skriver mer ikväll!

Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

shiiit vad kul linnéa:) Lycka till på ridprovet:)Du kommer säkert klara det:)<3