torsdag 12 mars 2009

KALIX

Hallåj! Idag har jag ju som sagt varit i kalix och gjort ridprovet.. jag kan lova er jag var så jäkla nervööös! Kunde inte äta alls haha xd Vi fick först fika när vi kom till skolan och jag kunde inte äta upp hela bullen och sen så gick vi på lunch fick i mig lite grann men men sen bar de väg till Holmen!

Jag gjorde det bästa kunde och hoppas att jag kommer in.. spände mig lite och tappade kontrollen ibland men inte så konstigt alla kollade ju på! haha Alla 3:or, 2:or och 1:orna och några anhöriga å en massa. Ajja nu gäller de bara att vänta till April då de kommer det prelliminära svaren eller hur man nu stavar de. Hoppas att jag minst fick ett VG!! haha ska be till gud xP Men jag är fan stolt över mig själv att jag våga åka dit och göra ridprovet och kommer jag inte in så gör jag ju inte de men då har jag försökt! ;)

Är riktigt tacksam att Nicole följde! jag behövde stöd ibland haha xD När vi kom hem så följde vi mina päron till storheden och så käkade vi hamburgare på Max sen drog vi till rusta och köpte tugg och choklaaad! (a) ja vad gjorde vi sen då? Jo körde lite skoter haha har inte kört på ett år:O Men de var sköj! Försökte burka men den är så tung! så de blev slalom haha men jag är grym på att köra assså =) Nåja stallet sedan som vanligt men inget speciellt där inte så nu ska jag sova har morgon imorrn och vill hinna sova några timmar.. tydligen 2 nationella prov också.. livet är härligT!!! och dessutom hoppas ni får en bra '' fredag den 13'' låter inte så kul ;)

KRAMIS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nog gick det bra :'D

nicolew sa...

Vi är bäst på att köra skoter ;)