söndag 8 mars 2009

helt slut!

Igår blev de inge skrivande jag höll på med min gamla dator försökte få bort viruset men fick inte bort allt. Så den tog mesta tiden sen såg jag också på melodifestivalen så de var väll inte ens sån speciell kväll. Men på dagen hade vi lite NH träning i stallet och dayz var riktigt duktig! * stolt *

Nåja idag har jag också varit i stallet hela dagen. Först gick vi en promenad med Elvira och Trostan och vi var typ ute i ca 1½ tim!:O shit ont hade jag i benen i alla fall och varmt blev de men trevligt! Fick köra kanel sen när jag och Nicole for ut! hahah de gick då fort speciellt i galoppen. Jag är ganska duktig på att köra har bara gjort de typ 2 gånger;)

Nu är jag helt slut men har en massa att fixa till skolan... att man inte kunde få en vecka till LOV! :D ajja life sucks some times ! ;) Men snart är de påsklov haha :D så då får man längta till de! Nu ska jag plugga hoppas jag de brukar aldrig bli av haha

puss!

Inga kommentarer: