söndag 11 januari 2009

Daylight

Hallå! idag hade jag och Nicole morgon.. på ett sätt ville jag men ändå inte! Ajja jag ska lägga mig tidigare ikväll :) nog för att vi somnade inne i fika rummet elr sadelkammaren xD sov i 3 tim :O

Sen tog vi tag i att mocka och sen hämtade vi hästarna..fortfarande är kanel en riktigt sur gris mot henne men de gick lite bättre så vi ska ge dom ett par dagar så kanske dom lär känna varandra.




Stressad var hon idag också.. stackarn och de hjälpte inte att en jävla kärring börjar gnälla på mig och blabla orkar inte skriva om det men asså jäkla sur människor de bor i björsbyn! Speciellt dom gamla! haha xD

red på banan sen efter att vi skrittade ut och då var hon lite lugnare.. men de kommer att ta tid att lära känna henne och kunna alla knappar på henne inom ridningen. Det tar tid.
Nu har jag sprängande huvudvärk!:S och så måste jag plugga matte blir väll några tal innan jag ska sova :) ha de bra!

PUSS

Inga kommentarer: