onsdag 21 januari 2009

deppig.

hej.. skrev inte igår men jag hade ingen lust :/ var i stallet och tog hand om stackars Dayz.. hon som har sträckt sig i benet och så var hon svullen på ganaschen.. hujja.. men det har blivit bättre och nu hoppas jag verkligen att jag kan börja rida snart igen.. Känns som att jag alltid har otur.. jag är så less på de! Kan allt bara inte gå bra någon gång!?

Nu har jag haft ont i huvudet i 2 dagar och jag tror inte att jag får nog med sömn? hm.. har tänkt att nu ska jag lägga mig tidigare och så gör jag aldrig det! Skäms! haha ajja kanske går och lägger mig tidigare ikväll fast mest troligt inte ;d

Juste! Har snackat med några kompisar haha och jag har faktist fundera på att videoblogga någon gång;) okej tro nu inte att det kommer vara ba '' hej! Allihopa!'' BLONDIN BELLA! haha nja utan kanske lite mer roligar haha vi får se vad jag hittar på =) tro nu inte att jag är kommer vara 100 % seriööös! :) så vi får se ;) Klass tröjorna har vi beställt. äntligen! vilket jäkla tjaffs om en tröja men men vi är ju som vi e.

Nae nu tror jag de blir dags att se andra avenyn missade avsnittet igår! så hare bra!

PUSS

1 kommentar:

nicolew sa...

Haha, vad vill du med "hej allihopa" ;) hahaha :d Vi kan göra en videoblogg tsm nångång :d är lättare att göra en tsm med någon xD