torsdag 29 januari 2009

mitt projekt + en jäkla massa problem!

idag har det varit ganska trevligt i skolan, nog för att skolan inte är kul! Men jag och josefine hade lite skojj på lektionerna :) Vi sitter typ ihop i skolan.. på våran kära parkbänk haha



När jag kom hem såg jag ju Andra avenyn. jag missade ju i tisdags! blev så sent i stallet. Men de hände då inge speciellt..



Stallmöte i stallet också. sen så skulle vi rida för camilla, men så började hon titta på mig och dayz och de kändes som ba nejnej nu gör jag bara fel men jag gjorde inge fel utan de var dayz som är problemet.. Jag fattar att hon är stressad men jag trodde inte att det skulle bli ett sånt stort projekt! hon är 10 år och är som att sitta på en unghäst. Camilla som är jätte duktig med hästar hoppade och provade. och enligt henne är dayz rädd för skänklarna så jag blir helt förvirrad.. jag visste att hon inte var utbildad men inte att de var såhär, men men då vet jag vad jag har att jobba med och nu har man fått höra lite saker till som gör att jag kommer att känna mig osäker! Ni kanske inte förstår.. men de gör mig väldigt förbannad och de är inte på hästen! utan en person!

Juste nyss var jag jätte nära på att få virus!:O blev så j*äkla rädd haha usch men Som tur var så hjälpte nicole mig!! Tusen tack gumman!<3

ajja nu ska jag plugga.. ska snart sova

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jätte duktig på att rida så det här med Dayz tror jag att du kommer att reda upp. Det är en fin häst som är snäll och trevlig. Ge det bara tid så blir det jätte bra.

nicolew sa...

Du är också söt gumman :d