söndag 18 januari 2009

Det är kul att ha häst!...

igår blev det inge skrivande.. jag var väll så trött. Men jag var ju i stallet som vanligt och jag och Nicole släppte hästarna på banan. Dayz tyckte det var jätte kul och dom sprang som galningar!

men idag var det värre! fyfan har aldrig varit med om en sån jobbig dag i stallet!..
Den nya hästen som kom igår hade sprängt hagen.. så när jag kom tidigare idag så fick jag bygga upp den och sen när jag och Nicole skulle släppa in K & D igen så hoppade den nya ( kan inte namnet ) över tråden för att vara med dom två! Men vi fick tag i henne och satte in henne med barry igen.. men hon vill inte stå med han så bara på några sekunder hade hästen sprängt hela hagen!:O jag har fan aldrig varit med om en häst som gör något sånt asså vi hade ju elen på! så
vi fick bygga en ny! Gissa hur länge det tog!? 2 ½ timma! Men som tur var så sprängde hon inte den nå mer.. fast man vet aldrig och gör hon det igen aså! jag vet inte vad jag gör! sen när jag skulle åka så hade den hoppat över tråden ut vid stalldörren! Jag vet inte hur de kommer att sluta..

ps. Sorry för detta tråkiga inlägg och en massa tjat om en ända häst men jag är så less så måste få ut mina känslor haha xD Vilket kaos det var! ds

Men jag hoppas att ni hade en bra dag i alla fall! : )

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du är inte den enda som ville ta ut sina känslor i bloggen idag xD