lördag 10 januari 2009

Happy! :D

Heej! :) idag vaknade jag halv ett och for till stallet vid två. Jag och nicole skulle ut och köra kanel. Tänk er jag körde faktist för första gången! :) de kanske gick lite för fort haha xD Nicole satt och höll i sig hon trodde att vi skulle fara ner i diket! Men så dålig var jag INFetTE! :)

Sen fick jag ett sms från Dayz ägare och fick veta att hon skulle komma idag ! Jag var nervöös hela dagen! haha :) sen kom hon vid halv 8 hon var helt sööt!:P Kom nästan en tår haha x) har sett fram emot de hela veckan.

Jag hoppas att vi kommer att trivas tillsammans och att vi kommer att utvecklas :) Så nu är det bara att se frammåt! imorgon har jag och Nicole morgonen, Ska ut och rida en sväng så hon får kolla in de nya stället ;d

Vi släppte ihop henne och Kanel ett tag men tyvärr så gick det inte så bra.. Kanel lät henne inte käka hujja känns jobbigt att det blir såhär.. Men hoppas kanske att de går bättre imorgon. barry blev då riktigt kär i henne haha :) Kanel fick inte enns komma nära :) så sött!


Ajja men nu ska jag och Nicole se Hip hip HORA! :D haha gammal goding ;) sov gott!

PUSS LINNEA

Inga kommentarer: