tisdag 6 januari 2009

nej..nej..

Jaha, sitter och ser drömkåken,. hur många gånger har man inte sett den? x) haha ja några gånger.. tjaffsar med msn för jag kan inte logga in :S de är alltid nå fel! har fått ont i halsen idag också.. ja hoppas bara inte att jag snart ligger i sängen med huvudvärk och feber.. Snart skola.. ja vet glädjedödaren här! men i alla fall.. tänk om jag inte skulle klara av skolan nu när jag kommer att vara så mycket i stallet!? :O Jag som är så lat när de gäller läxor och plugg till prov.. men jag får ta och skärpa mig! sista terminen på 9an. Tiden går verkligen fort.. snart är det valet till gymnasie. Jag hade tänkt holmen,.. men jag vet inte om jag vill flytta här ifrån.. på ett sätt vill jag men ändå inte. :/ jaaa,. vi får ju se hur det blir.

Nicole och jag steg upp vid halv tre!:O ojoj så kan vi inte ha det. Låg och latade oss hela dagen innan vi for till stallet. Jag hade kväll men alla som var där hjälptes åt haha så vi hade alla kvällen.. såg dessutom en MUS! AAHHH!! det var hemskt!... HATAR möös! haha jag är så fjollig xP Nog med det.. nå ska försöka lägga mig tidigare ikväll.. måste ändå sätta på väckare imorgon.. jag har fortfarande en sak som måste vara klar till skolan.. så fort jag tänker på de får jag en stor klump i magen.. hujja.. menmen ska njuta av denna kväll är ju fortfarande en dag kvar!

ha de bra!

PUSS LINNEA

1 kommentar:

nicolew sa...

Sitter också och se det ;)