tisdag 13 januari 2009

Dåligt Självförtroende..

Gud vad jag är less på våra tisdagar! Kommer hem halv 5!:O kom samtidigt som min pappa och middagen var färdig å allt så det var bara att käka. Nå dagen har väll varit bra ändå.. Sov på NOn.. Johan har ju noll koll haha. Sen så är det tjaffs om hur våran klass tröja ska se ut! Ja, killarna vill ha 3 kronor! hur kul är de? och vi tjejer vill ju såklart ha något annat! Det blir nog så att killarna har sitt tryck och vi vårat..

inte så kul kanske.. men hellre det i alla fall.

Nå ja idag blev det ett tråkigt inlägg.. sorry.. men jag är inte på humör.. jag känner mig helst värdelös just nu.. orkar inte skriva om varför.. men nu ska jag hitta på nått annat. ska snart sova ;) sov sött!

PUSS

2 kommentarer:

nicolew sa...

Gumman, det kommer att ordna sig. Och du är jätte duktig! Tro på dig själv! :) <3

Anonym sa...

Du är jätte duktig Linnea...
Tro bara på dig själv så kommer du gå jätte långt..

Kram en som bryr sig