söndag 25 januari 2009

Stallet.

Idag var det en hel dag i stallet. Jag hade morgon jour idag så det var bara att stiga upp.. kändes verkligen inte kul men då blir det att lägga sig tidigt ikväll. Efter att alla hästarna hade kommit ut så fixade jag mat och mockade, mockningen tog typ ett år och nu kanske jag måste åka och testa mig om jag är allergisk.. för jag började reagera när jag mockade så började det svida på mina ben! Hoppas verkligen att det inte är nånting.. har aldrig haft sånt förut.

Men jag får hem då och la mig i sängen igen och somnade om. Det tog ett tag tills jag somnade men till slut så somnade jag och sov till halv ett från kl 9 ungerfär. Dags att stiga upp igen och käka lunch och sen for man till stallet.

Jag och Nicole for ut och skrittade men det tog ett tag att få in dom haha kul hade då alla tre som sprang som galningar fram och tillbaka. Men sen lockade vi med mat då kom dom som snälla små lamm. Dayz har hur mycket överskottsenergi som helst! hon kan inte stå still längre utan vill bara springa. tyvärr så har det inte blivit bättre med hennes rygg men vi behöver nog bygga muskler.

hade tänkt sätta in nån bild idag men batteriet tog slut i kameran och jag hittar inte sladden till mobilen heller. Hur otur får man egentligen ha!? jag har dock bara otur känns det som..

och nu det här med gymnasie valet! Shit! jag har inte valt ännu och jag har bara en vecka på mig! Det känns så j*kla jobbigt. Jag vill inte välja, inte än. Jag vet inte äns vad jag ska bli eller vill bli.. eller jo har tänkt på psykolog eller hur det nu stavas. Men det är ganska mycket plugg vad jag har hört. Fast det verkar intressant.

Nåja har fortfarande lite läxa att göra.. haha har inte änns gjort klart min mössa som skulle vara klar före jul ojdå (a) Så det är nog dags att börja med den.

ha de bra!

1 kommentar:

Malin sa...

Nu kom jag på att sandra typ fick utslag förra året som kliade när hon var i stallet. Det var typ hö loppor. :P