lördag 31 januari 2009

trevlig dag

nu sitter jag i min sköna säng och har verkligen ingenting att göra!
Hade morgon i stallet idag så jag har varit där tidigt, det var faktist skönt att vara där när det är ljust! Jag tänkte tömköra så vi började på banan men dayz ville inte alls och jag orkar inte tjorva och jag förstår henne hur kul är det att springa på volt, när hon lätt blir stressad. så jag tog av henne allt och släppte henne på banan så fick hon springa av sig och kul var det!




Jag känner att vi har börjat lita mer på varandra och hon lyssnar riktigt noga när jag pratar med henne.. ska kanske också byta foder.. i alla fall pröva.. har hittat nått som passar nervösa, stressade hästar. Men vi får se!

Kom hem halv 11 och i vanliga fall brukar jag sova då hehe men jag borde inte sova bort dagarna sådär som jag brukar, dagarna känns så mycket längre när man är vaken tidigare. Jag ska faktist försöka att vakna tidigare så att jag i alla fall hinner se dags ljus haha.

Men jag och mamma for till häst och fritid köpte liniment och paddar så att jag kan linda benen har ju fått låna av Nicole och hon kanske inte tycker de är så kul ;)

Har också försökt plugga NO ellr jo nu kan jag 9 frågor av 30! yeey det går frammåt! kanske ska kolla igenom några till innan jag ska sössa sött. Nåja jag ska nog se film snart och chill läget lixååm :P
ha en trevligt kväll!

Pusssss

Inga kommentarer: