måndag 12 januari 2009

Redan skoltrött?

Nå hejsan.. jag känner mig redan skoltrött eller inte trött men det känns redan jobbigt.. Min franska uppsatts har jag skrivit 8 rader på haha REKORD! Nja.. Jag har faktist märkt att min mage mår riktigt dåligt nu också haha xD Att den ska vara så jäkla känslig! Ibland när jag äter så kan jag få ont bara på några sekunder. Snart är det middag då hoppas jag inte att den börjar spöka igen!

Har ni lyssnat på bandet Paramore någon gång? Jag har blivit beroende!! deras låtar kan jag verkligen aldrig bli less på. Dem är så bra! Om man nu har samma smak som jag hehe. En av deras låtar är med i Twilight soundtraket också ;d LADDA HEM! haha allt mitt snack om twilight borde göra dig less.. förlåt ska skärpa mig!


jag måste också börja plugga bättre också.. nu när Daylight tar mycket tid så måste jag tänka på att inte sitta och slöa! Men de är fan svårt.. åå vad man önska att det fortfarande var lov! Jag tycker att jullovet är för kort! vad tycker du? Sommarlovet är ju 2 månader!:O varför ska då jullovet bara vara 2 och en halv vecka!? helt fel :ss nå man får stå ut 9-8 veckor innan det är sportlov.. men men nu ropar mamma att maten är klar så jag drar men kanske kommer tillbaka senare och skriver lite kort :)


puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha I lööve paramore, håller med dig om att man aldrig typ kan bli less på deras låtar! :D

nicolew sa...

vadå spökar? :O