fredag 9 januari 2009

FREDAG !

Nu är det fredag! åå känns så härligt att kunna säga fredag!:D En ny helg efter 2 dagar i skolan.. En uppsatts har vi i franskan och matte målet fortfarande.. så jag får ta mig tid att plugga lite..
Men de är helg i alla fall! :)

Då skulle Daylight komma! Jag längtar såå! att få en häst som man kan rida!

ikväll är det LET`S DANCE!! någon som ska se? ;) jag ska:) haha måste se blondin bella xD
men idag vet ni jo jag och josse såg nästan likadana ut haha xD så knäppa vi är hon hade helt vit tröja,mjukisbyxor och en vid sjal m. blommor och jag hade en helt svart tröja, mjukisbyxor och en svart sjal m. blommor haha xD vi hade då inte bestämt nått! vi är nog med varandra för mycket :) Nu har jag käkat pizza mmm kebab gött,gött! Men nu ska jag hitta på nå annat innan det blir mys framför tvn ;d

PUSS LINNEA

1 kommentar:

nicolew sa...

Jo jag sitter också och ser på Let´s dance :D