måndag 19 januari 2009

Skriv V linnea! Varför skrev du w ? xD

Nå hej skolan idag igen gud så tråkigt! Men vi hade ganska kul ändå ;d
Trött var jag men då garvar man alltid mycket haha x) Petra sa på matten att jag skulle skriva ett V och så skrev jag ett W ? xD haha HALLÅ!? vakna!? ja trött och seg var man men det ledde mest till en massa garv så ganska chill hade vi ändå.

Jag tycker mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare men de är som att jag inte har lust längre.. sluta ska jag då inte men får försöka skriva lite roligare eller så får det duga så som jag har det. Min morbror och hans fru kom idag ända från göteborg ;) Vilka minnen jag har från i sommras! LISEBERG! älska!! ajja kusinerna kunde inte komma men jag överlever.

haha guud vad jag är uttråkad! men jag ska nog se tv innan jag ska sova! kanske blir bättre skrivande imorgon är inte riktigt på blogg '' humör ''

PUSS

Inga kommentarer: