torsdag 20 november 2008

: )

hey!
Hade utvecklingssamtal idag och det var nog det snabbaste samtalet som vi någonsin har haft haha och det sista också ;) Vi hade lucia träning och ja vad ska man säga man sjöng ju inte lite falskt, men jag är ingen sång fågel!

Var till Kanel där man inte var välkommen in till hennes box haha jag blev biten och vara nära på att få en spark! Det lilla råttan! haha har börja kalla henne för det nue xD ajja jag klara mig. Har ringt på en ny foderhäst men hon skulle höra av sig eftersom de var några andra som skulle provrida först. Man får vell hoppas!

Jag har blivit helt beroende av julkalendrar ni vet dem som går på tv? :D
Jag älskade Mysteriet på Greveholm och Dieselråttot och Sjömansmöss som jag faktist har sett idag =) Men nu måste jag plugga franka..

xoxo Linnea

1 kommentar:

Anonym sa...

haha aaw linnea :)