måndag 24 november 2008

Snö måndag : )

Hejsan! Måndag igen.. fast inte vilken måndag som helst det är en måndag med SNÖ!Fan vad kul att snön äntligen har kommit! Jag var ganska pigg imorse medan dem andra var lite små trötta. Sen fick man veta att det skulle vara potatisbullar till lunch!

Jag vet ni kanske inte tycker det är så gott men jag tycker faktist det. OCH vi bestämde att ha en tävling om vem som kunde käka mest potatisbullar. Så när vi kom in till matsalen och taggade vad tror ni hände då? Jo jävla mat tanterna säger att dem är slut! Vafan dem ska ju ha mat till alla elever. Istället fick vi potatismos och äckliga köttbullar.. usch :s

På bilden idag började jag måla mitt hår, men det är såå svårt! När jag är så blond så blir det nästan vitt haha det ser ut som att jag inte har nå hår haha : ) ajja men de ska jag fixa till ;d

Johanna kom till oss idag och vi hade myspys med ljus och bakade kladdkaka och den var riktigt kladdig mummmss :P Har fått värsta julstämningen vill ha jul NU NU!
Men det är inte länge kvar :)

KRAM

Inga kommentarer: