lördag 29 november 2008

Det löser sig ;d




Idag steg jag upp vid 8.. ja 8! TÄNK en lördag inte så kul men men.
Åkte till stallet med Nicole och Peter, hjälpte till med morgonen och sedan kom Ida. idag skulle jag ju provrida Kinny ;)

Jag var lite nervös innan men efter att jag ridit henne kändes det ganska bra =)
Hon har inte blivit riden på ett tag och knappt riden dressyr och såklart gick hon inte heller som nån värsta dressyr häst men henne galopp var UNDERBAR! har aldrig varit med om ett varmblod som kan galoppera så sakta som hon :D

Red ut i skogen också med Nicole och Annika och då var det inte kort galopp haha jäklar vad pigg hon var men hon hade överskotts energi! Jag tänkte att jag skulle pröva henne innan oså och jag tror nog att hon kan bli hur fin som helst..fast sedan blev jag av med min stallplats! INTE GLAD ALLS!:@ Då kändes allt åt helvete.. men sedan fick jag höra att de skulle finnas en ledig efter jul så nu är den min!

Snackade med Lea ( ägaren ) och hon sa att vi skulle höras närmare jul, jag tror nog att Kinny kommer att vara kvar! Ikväll blir de MYS :) ha de trevligt!

love ya!

Inga kommentarer: