fredag 14 november 2008

Fredaag!




hejhej! Har ni haft en trevlig dag? jag har då haft en ganska bra dag.
Hade snygg koftan! Det var en som blev lite avis (a) Det var sista dagen på tema veckan och vi jobbade om beroenden idag. Vi fick först se filmer om anorexia osånt usch vad hemskt jag mår illa bara jag tänker på de människorna. Jag hade aldrig vela se ut sådär!


Det började snöa på morgonen och sedan började det att regna! :s Men det kommer nog mer snö så småning om. När jag skulle gå hem från bussen det var ju inte LITE halt haha jag gick typ myrsteg. Det var nog en fin syn! Jag med mina svarta stövlar med leggins och luvan för ansiktet. La mig i soffan när jag väl kom hem.


Elin kom senare och så kollade vi på Idol. Kevin är bäst!:D Han är alltid bra och han förtjänar att vinna. Sedan såg vi FUCKING ÅMÅL en gammal goding.

Imorgonn drar jag till Finland. Till tomteland haha men jag har ju lilla Johanna med. Fan jag vill inte träffa tomten han är ju läskig vafan x) Men jag får ta och skärpa till mig, så det blir några julklappar iår. Men det blir mys med hela familjen på hotell. Har ingen dator med så skriver på söndag kväll om jag hinner annars blir det på måndag. Nu ska jag sova, ska stiga upp halv 7 imorgon men jag kommer nog sova i bilen. Hoppas ni får en trevlig helg!

Pusss

Inga kommentarer: