lördag 8 november 2008

Vars är snön ?

Idag hade jag morgon jour i stallet så det var bara att kliva upp och fara till stallet och ge hästarna mat. Elin följde med, haha stackarn jag som drog med henne och bad henne stiga upp men hon klagade inte. Red runt i byn och vad tror ni hände? Ja de började regna! De är ju november förfan! Vars är snön!? Jag är så less på det här piss vädret..

Sen åkte vi till boden för min broder fyller 23! Så fikade och var med Johanna och Amelia.

Sen fick man höra av nicole att det var en häst som söker hem elr fodervärd annars slaktas den, jaa de var ju bara att höra med päronen men vi har inte snackat färdigt, men jag skulle gärna ta den hästen på foder iaf! Hoppas. Nu ska jag käka middag mumms min mage kurrar :) sen blir de att vara med Elin eftersom hon var så trött igår! haha hoppas ni har en trevlig kväll.

Kram!

Inga kommentarer: