måndag 10 november 2008

Fan också...

Idag var det skola igen. Vi har tema vecka den här veckan och vi jobbar om droger,alkohol osånt. Idag var de lite segt och tråkigt men vi slutade tidigare och fick ta en buss hem 13.30 : ) Kände mig jätte trött när jag kom hem. Jag är helt yr i skallen! Det blir nog att jag går och lägger mig tidigt idag.

Till middag år vi KEBAB pizzaa :D mummss det var länge sedan, riktigt gött!

Men just nu har jag annat att tänka på. Jag måste snacka med min pappa.. och han är fan inte lätt att snacka med och inte när det gäller att övertala. Fan vad jobbigt att man ska ha 2 föräldrar! Nu när jag har övertalat min snälla mamma så måste jag övertala min PAPPA! asså det kommer inte att gåå, att han aldrig kan ge sig men han är envis som ett gammalt träd som inte går att flytta på haha : ) Men jag hoppas att de ordnar sig.


Pusss!

1 kommentar:

nicolew sa...

det hoppas jag också hjärtat <3