lördag 22 november 2008

lördag!

idag börjar dagen men att klockan 9 fick man sms från ida och sen fick man somna om och sedan ringde Anna. Men klockan var vid halv 12 så jag gick upp och käkade och såg en film innan jag for till stallet.

I stallet busade jag med Gayox. Söthund! Vi hade lite kul ; )
red ut en mysig tur men kallt var det :S Vet ni vad som hände sen? jo Kanel rymde från boxen och gick in i Mus box och så stod dom i den tillsamman!:O åå herregud vi fick fort ut museau först och sen satte jag tillbaka kanel i sin egen. Tur var att de gjorde ingenting mot varandra.

Sedan satt vi där och lata oss tills jag for hem. käkade en god middag och nu sitter jag och ser på stjärnor på is och väntar på Anna ;D Det kommer bli en riktigt mysig kväll! Ska faktist färga Annas hår och jaa asså jag har aldrig färga håret på någon så haha hoppas det inte blir förstört haha xD men nu ska jag ringa Anna och höra vart hon är ;)

puss puss

1 kommentar:

nicolew sa...

Hahahaha, så korkad Kanel måste vara xD